קורס מדריכי פילאטיס מזרן

קורס מדריכי פילאטיס מזרן

נכתב ע''י ברק כהן

נכתב ע''י ברק כהן

בואו נתחיל לקדם לכם את האתר

קורס מדריכי מזרן פילאטיס הוא תכנית הכשרה המתמקדת במיוחד בלימוד אנשים כיצד להפוך למדריכים מוסמכים בפילאטיס מזרן.

פילאטיס מזרן הוא סוג של פעילות גופנית המשתמשת בסדרה של תרגילי משקל גוף המבוצעים על מזרן, תוך התמקדות בכוח הליבה, גמישות ויישור הגוף.

כדי להיות מורה מוסמכת לפילאטיס מזרן, תצטרכו להירשם לתכנית אימון המוכרת ומוסמכת על ידי ארגון פילאטיס בעל מוניטין, כגון פילאטיס שיטת אליאנס (PMA)

או האיגוד הבינלאומי למקצוענים בשיטת פילאטיס (IAPMP). קורסים אלה מכסים בדרך כלל היבטים שונים של פילאטיס מט, כולל תרגילים בסיסיים, אנטומיה ופיזיולוגיה, מתודולוגיית הוראה,

שינויים לאוכלוסיות שונות וטכניקות קיוינג ורצף. משך קורס מדריכי פילאטיס מזרן יכול להשתנות, אך בדרך כלל הוא דורש כ-50-100 שעות אימון.

קורסים מסוימים מוצעים באופן אישי באולפני פילאטיס או במרכזי אימון, בעוד שאחרים עשויים להיות זמינים באינטרנט ללמידה מרחוק.

לאחר השלמת תוכנית ההכשרה, ייתכן שתידרש לעבור בחינת הסמכה הניתנת על ידי ארגון הפילאטיס המתאים כדי להפוך למדריך פילאטיס מזרן מוסמך לחלוטין.

הסמכה זו תאפשר לך ללמד שיעורי פילאטיס מזרן ולעבוד עם לקוחות במגוון מסגרות, כגון אולפני כושר, חדרי כושר או מפגשים פרטיים.

בבחירת קורס מדריכי פילאטיס מזרן, חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו המוניטין של התוכנית, כישורי המדריכים, עלות הקורס וכל דרישה או תנאי מוקדם להרשמה.

זה יכול גם להיות מועיל לחקור את המרכיבים המעשיים של הקורס, כגון התנסות בהוראה מעשית או הזדמנויות תצפית. על ידי השלמת קורס פילאטיס מכשירים ותעודת הסמכה,

יהיה לך את הידע והמיומנויות הדרושים כדי להדריך את הלקוחות באמצעות תרגילי פילאטיס מזרן, לעזור להם לשפר את הכוח והגמישות שלהם ולקדם את רווחתם הכללית.

תרגילי פילאטיס

ישנם תרגילי פילאטיס רבים המכוונים לאזורים שונים בגוף ומשלבים את עקרונות הפילאטיס, כגון כוח הליבה, גמישות ומודעות לגוף.

להלן כמה תרגילי פילאטיס נפוצים:

1. המאה: תרגיל זה מתבצע בשכיבה על הגב, הרמת הראש והכתפיים מהמזרן, והארכת הרגליים בזווית של 45 מעלות.

שאבו את הידיים למעלה ולמטה תוך כדי שאיפה במשך חמש ספירות ונשפו במשך חמש ספירות, חזרו על הפעולה עבור סך של 10 סטים.

2. רול אפ: התחל בשכיבה על הגב עם זרועות מושטות מעל הראש, גלגל לאט חוליה אחת בכל פעם, מושיט יד לכיוון בהונות. גלגל אחורה למטה עם שליטה, ומערבב את הבטן שלך לאורך כל הדרך.

3. מתיחת רגל בודדת: בשכיבה על הגב, משוך ברך אחת לתוך החזה שלך תוך כדי הרחבת הרגל השנייה ישר החוצה. החלף רגליים, לסירוגין בין משיכת ברך אחת פנימה והארכת הרגל השנייה.

4. פילאטיס ברידג': שכבו על הגב עם ברכיים כפופות, רגליים שטוחות על הרצפה. הרם את הירכיים שלך מהמזרן, צור תנוחת גשר, ולאחר מכן הורד בחזרה למטה עם שליטה.

5. קרש צד: התחילו בשכיבה על הצד עם ברכיים כפופות, השתמשו בזרוע אחת כדי להתרומם. הרם את הירכיים שלך מהמזרן, צור קו ישר מהראש שלך לרגליים. החזיקו את העמדה, תערבו את הליבה ואת העכוז.

6. טיזר: התחילו לשכב על הגב, הרגליים מושטות והידיים מגיעות מעל הראש. הרם את הרגליים ואת פלג הגוף העליון מהמזרן, תוך איזון על עצמות הישיבה שלך.

הושיטו את הידיים קדימה כשאתם מגיעים לכיוון בהונות. הורד בחזרה למטה עם שליטה.

7. צלילת ברבור: התחל בשכיבה עם הפנים כלפי מטה עם זרועותיך מושטות לפניך. הרם את הראש, החזה והזרועות מהמזרן ובו זמנית הרם את הרגליים מהמזרן. הרחיק את הידיים והרגליים ממרכז גופך,

ותעסיק את שרירי הגב.

8. הרמת רגליים בצד: שכבו על הצד עם רגליים מורחבות וערומות. הרם את הרגל העליונה שלך לצד, תוך שמירה על הירכיים ערומות והליבה שלך מחוברת.

הורד את הרגל בחזרה למטה עם שליטה.

אלו הן רק כמה דוגמאות של תרגילי פילאטיס, אבל יש עוד הרבה וריאציות והתקדמות שניתן לשלב אימון פילאטיס בצפון .

חשוב ללמוד את התרגילים מדריכת פילאטיס מוסמכת שירז כהן כדי להבטיח צורה וטכניקה נכונה.

פוסטים נוספים

קידום אורגני בגוגל
קידום אתרים אורגני בגוגל מתייחס לאופטימיזציה של האתר והתוכן שלך כדי לשפר את הדירוג שלך...
קידום אתרים בבני ברק
 קידום אתרים – ברק כהן מתמחה בפתרונות כוללים של קידום אתרים. קידום אתרים הופך במהרה...

למה לקדם אתרים איתנו?

מקדם אתרים טוב שם לב לפרטים שכל האחרים מפספסים

1. בגלל שיטות קידום אורגני המתקדמות

שיטות קידום אורגני מתייחסות לאסטרטגיות וטכניקות המאפשרות לך לקדם את המוצר, השירות או המותג שלך בצורה טבעית ואותנטית, מבלי להסתמך על פרסום בתשלום או שיטות מלאכותיות. הנה כמה שיטות קידום אורגני יעילות :

2. בגלל שאנחנו מבינים אתכם

אצלנו מקבל כל לקוח יחס אישי עם התאמה מלאה של חבילת קידום האתר לצרכיו הייחודיים. כל פנייה נענית בזמן מהיר, ומי שאינו אדיב ושירותי, אינו עובד אצלנו כלל…

3. בגלל ניסיון בקידום אתרים

אנחנו מבינים כי עבודת קידום אתרים באינטרנט היא עבודה הדורשת סבלנות, איכות ומקצועיות, ומעניקים לכל לקוח הערכות מפוכחות המבוססות על ניסיון וידע רב בתחום.

4. בגלל התוצאות

במהלך השנים האחרונות צברנו כוח רב של אתרים בבעלותנו ומאגר נרחב של אתרים אחרים מהם אנו יכולים לקבל קישורים עבור אתרי הלקוחות, כדי להביא את אתרך למטרה הסופית: שיפור משמעותי של מיקומו בגוגל, והגברת החשיפה והמכירות.

5. בגלל העלות

אנחנו מציעים ללקוחותינו חבילות אטרקטיביות במחירים סבירים ושפויים, כך שגם עסק אשר תקציבו נמוך יוכל ליהנות משירותי קידום אתרים באינטרנט יעילים ואיכותיים במחיר שיוכל לעמוד בו.

מוכנים להתקדם?
צרו קשר ותראו כמה מהר אפשר להתחיל

בנויים ללקוחות חדשים?

רוצים לדבר איתנו על קידום האתר שלכם? 

השאירו פרטים ונחזור לייעוץ

לעולם לא נחלוק את הפרטים שלך אם אף גורם אחר

פתיחת צ'אט
1
האתר שלכם צריך קידום?
שלום, כאן ברק 👋
רוצים לדבר על הקידום של האתר שלכם?